Friday, April 11, 2008

anak-anak ku


Tuhan kurniakan kami 3 orang cahaya mata, 1 perempuan dan 2 lelaki.
Anak aku yg pertama sekarang dah 16 tahun, yg kedua 14 tahun dan yang kecik tu 8 tahun.
Sebenarnya, kami rancang untuk sepasang anak saje...Kira yg last ni by accident la...huhu..sebab tu jarak dia jauh.

Anak aku yg first tu dah anak dara, namanya NURANNISA. Nama ni husband aku yg pilih.
Muhammad Izzat nama anak yang kedua tu pun husband yg pilih gak. Aku jenis suka dan setuju apa yang husband aku suka gak. Cuma anak aku yg ketiga tu special sikit. Oleh kerana dia lahir ikut tingkap, untuk nama dia kita org bukak pada family untuk bagi nama. Lepas tu kita cabut nama-nama yg dicalonkan. Masa tu anak aku dah umur 7 hari takde nama lagi...
Nama yg dicalonkan oleh adik ipar aku telah menjadi lucky pick time tu...Muhammad Izzwan..
not bad gak, aku terpikir kalau ter pick nama yg dicalonkan oleh abah aku naya gak kot..sebab dia nak taruk nama MUHARAM...hehehe sebab anak aku lahir dlm bulan Muharam!!!.

No comments:

Post a Comment

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...