Friday, April 11, 2008

Mak N Abah

Inilah Mak dan Abah aku. Pasangan contoh sebab seumur hidup aku dgn dia orang, mereka tak penah bergaduh. Mak aku adalah isteri yang baik untuk abah aku. Abah aku pun suami yang baik untuk mak aku. Walaupun mak lebih tua dari abah, tapi abah sayang kat mak. Mak pernah sakit bertahun-tahun, sampai pernah satu ketika mak kena strok, abah tetap setia untuk merawati mak dengan penuh kasih sayang. Aku pun harap hubungan aku dgn suami ku kekal hingga ke akhir hayat. Susah senang, pahit manis dikongsi bersama. Aku cukup bangga dengan mak dan abah aku.
Makkk...abahhh...ana sayanggggg. Moga dipanjang umur dan diberkati ALLAH....amin.

No comments:

Post a Comment

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...