Saturday, January 1, 2011

2011 ~ Apa Janji Mu?


Hari ni hari pertama bagi tahun baru 2011. Apa azam tahun baru? Soalan yg begitu sinonim bila dikaitkan dgn kehadiran tahun baru. Boleh dikatakan azam yg dilafazkan boleh dikatakan sama dan selalunya masih tk berjaya untuk di capai pada setiap penghujung tahun. Kemudian azam itu akan di lanjutkan lagi ke tahun hadapan dan seterusnya azam tu kira mcm renew je la tiap2 tahun.

Tahun 2011 ni, kalau boleh aku nk elakkan kisah duka yg mana dapat kalau dapat dielakkan, kalau tidak, tu dah kira mcm lumrah sebuah kehidupan, redha saja lah. Aku ingin menikmati kemanisan dalam menempuh hidup di alam 40-an. Semoga harapan untuk mengecap bahagia bakal aku kecapi.

apakah formula untuk kekal bahgia?
(gambar hiasan)

Secara keseluruhannya, tahun ini aku nak BAHAGIA... Bahagia dengan apa jua berkaitan dgn kehidupan aku. Dari segi perhubungan dengan org tersayang, kaum keluarga, sahabat handai dan rakan taulan.

Aku ingin disayangi oleh orang2 aku sayangi. Bukan semua org akan menyayangi aku mcm yang kita harapkan. Setiap individu berbeza cara dalam mencurah kasih sayang, dan aku harus belajar utk memahaminya.

Aku harap akan menjadi lebih KUAT dan TABAH dalam menempuh episod baru di tahun 2011.

post signature

No comments:

Post a Comment

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...