Wednesday, May 13, 2009

Kami Seiras???

AMARAN KERAS !!!! Sebelum ada sesapa yang agak2 nak termuntah baca en3 ni sila jangan baca yek...huhu....Bukan aku buat citer ni..orang yang cakap dengan aku yang aku ni ada iras2 fara fauzana...ehem2..betul ke? Aku rasa jauh panggang la dari punggung...hahaha....tapi bila org dah kata gitu, jadik.... tak banyak, sikit, aku pun jadik terperasan la cam rupa artis....ececece

Bergambar dgn fara fauzana masa Juara Lagu tahun 2005 kot
time ni umur aku 34 tawon...


my recent photo...taken on 13th May 2009
aku dh nk masuk 38 tawon bulan ogos nnt, inshallah


Cuba korang perati gambor aku dgn fara fauzana ni...
tang mana korang rasa ada keirasannya????

Mata? Bibir? Kening?? Hidung??
LU PIKIR LA SENDRI...

post signature

9 comments:

  1. haah lah kak..bila tenung lama-lama..mmg ada iras...tp tak sure tag mana..heheheeh tp tang mata pun ye gak...

    ReplyDelete
  2. puas tenung2, tak jumpa pula tang mana t=yg ada iras tu.tapi sekali pandang mcm ada sedikit persamaan. pada bentuk muka kot.

    ReplyDelete
  3. haaaa..
    ada la iras sikit2x..tp tang mana tu xtau la kak...shape muka kut..eh ye ker?? tp ada lah skit...heheh...

    xpe sekali sekala kita ni perasan artis..bila lagi nak rase diri ni begitu berharga...betul x?? hiksss

    ReplyDelete
  4. tang nama...ANA...ada iras2

    ReplyDelete
  5. >> Yong : Tenung2 lama2 lagi sikit yong...time tu bukan iras2 lagi...terus juling bijik mata..hahaha...

    ReplyDelete
  6. >> ToK Nabe : Kesian toknabe, dok tenung2 yek..tk jumpa iras2 ke? huhu...ala, lain org lain pandangannya..kita yg dipandang ni, terima je la...ececece

    ReplyDelete
  7. >> Mun : Iras sikit2 pun jadik la ek Mun..buat diri perasan sikit ape salahnya...huhu

    ReplyDelete
  8. >> Bromie : Tang iras nama tu memang super tepat, tidak syak lagi..tapi tukar sikit, nama jadi fara farhana...hehe

    ReplyDelete
  9. ana,
    tingginya ana.. i amik gambar dgn fara berdiri lebih kurang je tinggi dgn dia.
    BTW.. ada le sikit2 iras.. tp tatau kat mana.. kat mata kut!!

    ReplyDelete

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...