Friday, August 7, 2009

Ada ape dgn Nuffnang??

Teringat aku masa mula2 menjinakkan ke alam blogging ni.... rasa excited, teruja, seronok, bersemangat muhibbah untuk mencari ramai kenalan dialam cyber..hahaha...mcm2 rasa adalah. Lepas dari satu blog ke blog aku merayap mengenalkan diri. Dengan sopan santun, kata perkenalan ditinggalkan disetiap chat box para blogger, dengan harapan dpt menerima respons dr tuan punya blog dan sekaligus jadi friendlist.

Seingat aku, masa mula2 nak menyiapkan blog ni, aku sungguh kyusuk. Dari mencari template2 yg menarik hinggalah widget2 yang comey dan menarik utk aku hias di blog aku jugak. Penah satu ketika, time tengah dok asyik tukar2 template, aku tak sedaq dah kul 2 pagi. Time tu betul2 tengah kemaruk berblog.

Selain dari template2 dan widget2 yg menarik disetiap blog, aku tertarik pada iklan2 cantik menghiasi blog2. Ada macam2 iklan yg kita bleh nampak dimana2 blog yg kita singgah. Iklan2 yang dipasang pada tiap blog sudah tentulah memberikan "pulangan" pada tuan punya blog. Salah satu iklan yang popular dan yang paling org gunakan ialah iklan Nuffnang. Untuk memasukkan kod Nuffnang ni agak sukar bagi orang baru macam aku ni. Terkial2 untuk aku menyiapkan pemasangan iklan kat page aku time tu.

Seingat aku dari mula aku berblogging tahun lepas bulan December, hinggalah ke bulan Jun kemarin, aku telah mendapat keuntungan sebanyak $60.25 hasil dari iklan Nuffnang di blog aku ni. Syukur alhamdulillah, walaupun taklah sehebat mana hasil yang aku dapat, kira ok la jugak kan? Tima kasih NuffNang...


post signature

No comments:

Post a Comment

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...