Friday, August 14, 2009

I'll let u go

Dah cukup lama aku sabar dgn kerenah kau...aku beri peluang untuk kau merubah dan berubah. Masa berganti hari, hari berganti minggu, minggu berganti bulan...tp aku tak nampak pun segala perubahanmu. Manakala kesabaran ku kian tercalar, kian nipis...aku terus tersedar yang aku tak mungkin bisa bertoleransi lagi...kini aku putuskan...jangan aku kau salahkan diatas keputusan aku ini.....kau akan ku lepaskan...mungkin ini keputusan yang terbaik untuk kita...kerana aku tak mau terus2an menyalahi dirimu.....

** to be continued **
post signature

4 comments:

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...