Saturday, December 18, 2010

SHA-LA-LA-LA


Kenapa orang suka karoke? Sapa yang suka berkaroke? Pada insan2 yang tak kesampaian impian nak jadik penyanyi aktiviti cam ni lah yg dilakukan dikala mengisi masa lapang.
Kalo tanya aku, aku tak suka sangat karoke n
i, kenape? Sebab aku tau suara aku 'terlalu sedap dan merdu' utk dijadikan halwa telinga... Aku yg mendengarkan suara sendiri pun boleh nk berguling2 gelak, apatah lagi org yg mendengarkannya..
Selalunya aku lebih suka dgr org menyanyi jek, da
n selebihnya aku lebih suka "snap-snap-snap"...

~snap-snap-snap~

Hari ini, sessi yg ke-2 ber~SHA~LA~LA~LA .... Dan kali ini, semakin mantap lontaran para peserta2 'KAROK'.. hahaha...

Wajah peserta2 yg tk sabar2 nk menonjolkan bakat... kihkihkih .. Dan pemenang bagi acara KAROKing is (Baju kotak2 tu). Suara MANTAP tu, kena asah tiap minggu nih... jom layannn

Apa kata daftar jadi ahli? Boleh dpt mcm2 benefits... ada diskaun, ada collect point, ada itu....... ada ini .......... blablablabla... <~~ ni staff RedBox yg cakap, bukan aku...haha

post signature

No comments:

Post a Comment

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...