Tuesday, December 30, 2008

Gardenia, Delicia Butterscoth

Roti keluaran Gardenia yg terbaru, DELICIA (ada dua flavor choc raisin & butter scotch). Nampak rupa tak mengancam mcm roti2 yg kita tengok kt kedai roti. Tetapi percayalah, pada sesiapa yg dah try roti ni mesti setuju yg ianya sungguh sedap. Kelembutan dan rasa yg kaya dengan coklat dan butter scotch. Kalau aku bawak gi ofis boleh langsai satu peket ni. Lagi sedap kalau bakar sikit n sapu butter nipis2...pergh..nak nak butter scotch tu, memang naik bau dia. Alamak dah macam nak iklankan roti ni plak. Bukan apa, saja bagi pandangan utk sesapa yg terbaca artikel ni. Apalah salahnya kita mengkabarkan sesuatu yg boleh di kongsi nikmatnya..

3 comments:

  1. sdap ekk...x pnh try ag...

    N da link u...

    ReplyDelete
  2. bunyik mcm sedap ni kak...

    ReplyDelete
  3. yes, this butterscotch bread is my favourite and it will only be in the shops every monday (in my area lah)..so bila ada..beli terus dua bungkus..and its all gone by the 3rd day...talk about bread crazy... Hmm..i think gardenia should pay us for this free campaign!!

    ReplyDelete

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...