Friday, December 19, 2008

PC Fair, December 2008 di Johor Bahru





19 December 2008 merupakan tarikh PC fair di Persada JB, diadakan selama 3 hari. Tarikh ni lah yg aku dgn hb dok tunggu sejak bulan november lagi. Kita org ni dah lama mengidam nak beli laptop cuma kewangan tak mencukupi untuk kita melebur kat situ. Nak amik utang, dia punya interest, tau tau je lah, boleh dapat 2 sets. Baik amik cash walaupun sakit hati sikit bila nak hulur duit kat tokey kedai.
Punya la semangat, pagi tu kita org dah sampai awal dlm kul 10 pg, pintu exhibition tu bukak pukul 11 kau. Aku first time pegi PC fair ni. Ada gak survey kat tenet blog yg pegi pc fair ni. Yg paling happening tu fair yg kat KL la. Dia punya sales brochure distributer sumer comel and seksi belaka. Tp kat Johor yg ramai tu sales promoter ala2 budak abis SPM je...mana taknya..nak explain pun ala terketaq ketaq...Yang aku syok bila time kita org berjalan masuk, kena serbu dengan para2 sales dengan brochure n pamplet product masing...sumer berebut rebut nak grab customer..maklum diaorg dpt commission for every closed deals.
Banyak barang2 yg aku tengok harga sume dah menjunam compare dgn harga jual kat kedai.
Lepas dok compare products2 yg ditawarkan, kita org bersatu hati untuk memilih DELL dengan harga 2499. Dapat free gift value dlm lebih kurang 400 rgt..(Backpack for laptop, mouse, cooler pad, cleaning kits, headphone and vacuum keypad). Yang paling best my hb kasi aku wat pilihan kaler laptop, so aku pilih PINK!!!

No comments:

Post a Comment

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...