Wednesday, July 1, 2009

Dan Sebenarnya....

Aku pasti ramai yang diluar sana suka kan lagu "Dan Sebenarnya" dari Yuna ni. Gayanya yang bertudung dan sempoi memetik gitar dan suara yg agak lunak telah menempatkan dia didalam arena seni ini. Tak payah susah2 nk masuk audition mana2 rancangan realiti tv pun. Itu la rezeki namanya....

Actually aku kagum dengan kebolehan org bermain gitar ni...ianya adalah salah satu alat muzik yg aku minati...tp tak la aku tau apa2 pun pasal gitar....tp kalau badan potongan gitar tau lah...ekekeke

Anak bujang aku nampaknya punya bakat jugak memetik gitar. Kira boleh tahan la bila dengar dia petik gitar tu. Inshaallah, bakatnya akan diasah hingga tajam dan berkilat...kalau dapat jadi mcm Sham Kamikaze tu..perghh...

Akhir kata, jom layan lagu Yuna yg enak banget nihh......





post signature

2 comments:

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...