Wednesday, July 15, 2009

Tuntutan belai manja

Kalau korg penah terbaca pasal en3 si Bomey tak lama dulu, kali ni aku nak expose lagi pasal dia. Sejak dua menjak, tiga menjak ni..sejak Bomey dah semakin gebu dan kami semakin sibuk dengan aktiviti masing2, maka agak jarangla dpt Bomey merasakan belaian dari kami.

aku rindu belaian mu ~~ bisik hati kecilnya
muka ijeng je kena belai

Tapi itu tak bermakna, makan minum dia tak berjaga. Makan minum semua terurus, satu bag makanan dia harga dah 12 ringgit ~~ dapatlah tahan utk 2 minggu. Pembersihan sangkar sekurang2nya 2 minggu sekali jugak. Ha, tugas pembersihan sangkar di telah diamanah pada anak bujang ku, ejat. Walau pun tugasan yang agak menjengkelkan, tapi sebgai anak, jengkel atau tidak...dia akur...sayang ejat...mom's gud boy.

baik punya port ~~ atas ribaanku

Hari ahad lepas, masa ejat tgh menguruskan pembersihan sangkar, teringin plak nk membelai si Bomey yg dah semakin gebu. Kalau tak kerana musim selesema bintang yg semakin giat merebak pada manusia ~~ ye lah takut pulak timbul selesema arnab, so aku hentikan saja niat utk menggomol si Bomey ni. Dulu aku suka mencium2 si bomey yg gebu, rasa mcm nk buat peluk tido jer..

lihat lah akan kegebuannya

post signature

2 comments:

  1. pergh.....bapak montelnyer....

    ReplyDelete
  2. aduyaiiii gebusssnyer dier... kalu anak linn dapat nie habisskan dier..

    ReplyDelete

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...