Monday, July 6, 2009

Mom's Day out - Part I


Mom's day out ~~~ hari ni aku dpt kelepasan utk berouting dgn kengkawan kt ofis. Destinasi kami ialah rombongan ke dusun durian di kukup pontian dan akan singgah ke Tg Piai. Pada mulanya aku nk bwk anak aku yg kecik tu sbb yg kakak dgn abgnya ada kelas tusyen. Tapi bila sampai hari yg djanjikan dia tanak ikut sbb ada latihan bola di sekolahnya. So aku pegi la lone ranger.

Berlepas ke kukup dlm kul 12.30 dari hotel dan lebih kurang pukul 2ptg sampailah kami di dusun durian tu. Keseronokkan kami pabila saja bas sampai didusun durian tu, tergugat dengan bunyi hentakan yg kuat seolah2 bas telah melanggar sesuatu. Alamak? Kenapa agaknya ek? Sumer bergegas turun untuk melihat apa yg terjadi. Apa dah jadi bang driver oiii????

Tayar belakang bas dah termasuk dalam lubang
ntah camana batu2 bleh patah
nasib baik bas boleh digerak
kan lagi
kalau tidak naya su
me

Kedatangan kami dgn lambakan buah durian, rambutan, pulasan dan jugak manggis. Selain itu ada juadah berupa nasi goreng kg beserta ayam goreng.
Tak lupa jugak bubur kacang durian.

longgokan buah2an yang bakal menjadi mangsa rakusan... hahaha (sambil gelak kejam)
eat as much as u can
dah mcm buffet la pulak

I'm a Durian Lover..solid fruit only

lihatlah kerakusan manusia
walaupun kau Raja Buah
tewas juga dikau akhirnya
hwahwahwa



post signature

No comments:

Post a Comment

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...