Thursday, April 9, 2009

AWARD Dari ALIEN

Semalaman aku tak dapat on9 semalam, sebab meraikan mini besday party untuk anak bongsu aku yg ke 9 tahun. Lebih kurang 40 org kanak2 yg hadir... Ibubapa are not eligible to participate to the party...hahaha...kejam kan aku... bukan ape..aku tak larat nk masak banyak2 la..lagipun cuti satu hari jer. Yang penting aku nak budak2 yang seronok sakan... Nak update entry mini party pun tak sempat lagi.

Pagi2 bukak blog nampak msg dr Alien Ijo tu...korang kenai tak? hehehe... Dapat award sehhh....konon2 ala jakun la ni...hehe...Dengan serakahnya, aku tak tunggu lama utk merangkul award dr dak Alien Ijo ni...TQ amir...mmmuahh mmmuahhh...
Tapi amik award ni bukan main amik jer, ada pengerasnya pulak...

2) tulis sebarang komen pasal penghantar ini..
* tak penah bersua muka
* friendly
* pandai lukissss...(amir ni kak bodek tahap gaban ni...ekekeke)

3) send kat sapa2 blogger yg kamu suke...

* TO MY ALL FRENZ...bila dah baca entry sila la ngambik nyea...... LOVE U GUYS..

post signature

No comments:

Post a Comment

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...