Monday, April 20, 2009

Patah Tumbuh Hilang Berganti

Tempahan choc moist cake dr officemate abang utk besday

Cupcakes order dari officemate aku..Lina
Apa sinonimnya tajuk posting aku ni..hahaha..saje buat gimik..
Kebetulan mood cuti blog melanda, tiba2 aku disunting dengan tempahan2 kek. So kira, aku tak blogging, tp aku baking...hehe....Sekurang2nya dapat jugak mengisi kesuraman mood, ye lah, aku ni kan suka buat kek. Walaupun mood berangin kencang, tp buat kek inshallah ok jer...tapi penah gak ter'welldone' dan 'premature'...hahaha..tu kira asam garam alam membaking la.

Satu perkara yang aku perasan, walaupun berkali2 aku buat kek, tapi aku tak penah jemu2 nak makan kek ni...bukan masalah makan jadi masalah, tapi penaikkan berat badan yang menjadi masalah diatas habit yg aku yg tak brape mesra alam ni.....sesungguhnya aku sentiasa berusaha memujuk anak tekak ku utk SAY "NO THANKS", BUT NEVER SUCCEED...huhu..

post signature

No comments:

Post a Comment

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...