Wednesday, April 29, 2009

Reminder - Trip to Manjung, Perak

Dapat surat bersampul surat 'URUSAN PADUKA BAGINDA' , sentap jap..ape kes ni? Padahal bukannya tak penah dpt surat camni pun...saje la gedik sikit. Lepas tu, stem guna negeri Perak tuh..nak kata kawan blogger, dulu aku ada ler sorang, tp skrg dah ghaib...tp tak kan dia tau address aku? Impossible!!

Sebenarnnya cousin aku mengutus kad jemputan perkahwinannya yg akan berlangsung pada 31 May 2009 ni di Manjung, Perak. Maka dengan acara ini, kami sekeluarga buat kali pertamanya akan menjejakkan kaki ke Perak. Rasa teruja sangat nk gi jalan ke Perak ni, seingat aku last time aku jejak ke Lumut, Perak masa umur ku belasan tahun..masih anak dara lagi time tu..masih skool.
Dalam rancangan, kami akan bertolak pada 30hb malam dan tiba di Manjung awal pagi 31hb. Tido semalam je kat Manjung, then kita akan bertolak balik singgah di KL pada 1 June untuk semalam. Kalau dapat jumpa bloggers kat KL pun best gak, sbb ramai bloggers kat KL ni..hehe
Dah lama betul tak jalan2 kt KL tau..besttnya....tak sabar nak jalan2 ni..

post signature

4 comments:

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...