Thursday, April 2, 2009

Last Minute Order


Semalam aku mc sebab sakit kepala yg berterusan dari minggu lepas. Then, ada call nak tempah untuk 10pc medium cupcakes. Ikutkan kepala aku yang sakit, memang tak kuasa nak amik, tapi bila kenangkan "REZEKI JGN DITOLAK" aku gagahi jugaklah. Lagipun bukanlah banyak mana pun...Selepas dapat rest tido lepas makan ubat, malamnya aku start buat tempahan cupcake ni. Macam biasa aku mmg suka buat cupcake...
it's kind of part of life...the way it's been decorated,the perfectness and the imperfection





post signature

1 comment:

  1. salam ana..siannya awak pening2 pun wat kuih gak..bawak2 berehat ye..

    ReplyDelete

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...