Wednesday, June 3, 2009

GudBye and Welcome

FAREWELL PERAK

1st June 2009, hari terakhir kami berada di Perak. Perjalanan kami sungguh terhad dari segi cuti dan jugak perbelanjaan. Semua dah dicatu dan kami harus akur dengan segala perancangan yang dijadualkan...Ikutkan hati, nak cuti lama, bukan masalah takde cuti, masalah kekurangan ongkos...kalau cuti dah habispun, tak kisah.

Check-out time
Crystal Hotel, Setiawan

Selamat Tinggal Manjung, Setiawan, Teluk Intan
Tak tau bila nk sampai lagi ke sini

Indah pemandangan di jalanan
Sawah padi di kiri kanan jalan
dusun kelapa pun ada

WELCOME TO KUALA LUMPUR
THE ARRIVAL

Bertolak dari Manjung, Perak kami tak pulang terus ke JB, tp singgah di KL untuk 2 hari. Tempat persinggahan yang wajib ialah ke IKEA. Kalau gi sini, kurang2 nak kena spend at least 2 jam. Aku pasti ramai yang suka gi kat IKEA ni, selain dari barang2 yg moden, ianya jugak agak berpatutan. Tapi cuma yang aku ralat, time ni tak dapat nk beli barang2 yang bulky sebab bonet kereta aku dah sesak tak bernafas lagi tuh...huhu...
Macam biasa.. ready to pose..snap snap
Cantiknya dapur kabinet kaler merah ni...
seronoknya tengok deco kat IKEA

Penat jalan2...duk kat sofa..lembutnyaaa

Barang2 yg kaler merah mmg menarik aku..
dah mcm magnet...mesti nk melekat

Dah settle beli barang sikit2 kat store IKEA,
time beli biskut n coklat


Apa aku beli kat IKEA???
Mcm yg aku bitau awal2 tadi,
tak bli byk sbb takde space nak sumbat,
kete plak dah berattt....mendakkk sehhhhh
Cuma dpt bli :
Jug with glasses
Wall Clock

post signature

No comments:

Post a Comment

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...