Saturday, June 6, 2009

Menabung kembali

Perbelanjaan cuti2 kemarin sedikit sebyk disumbang oleh tabung jualan kuih dan kek aku. Bila cuti dah abis, tabung pun dah kosong, maka aktiviti menabung semula harus diaktifkan semula, ye tak?

Alhamdulillah, naik kerje hari Khamis, aku ada tempahan kek choc moist dan apam mekar untuk hari Jumaat. Untuk tempahan sebijik kek yg last minit tu takde lah masalah sangat. Tp bila part apam mekar tu, lebih2 lagi bila kuantiti yg dimaukan tu agak banyak....560 pcs..terkesima aku dibuatnya..ecece...

Kata orang ukur baju dibadan sendiri..aku congak2..aku confident utk siapkan tempahan apam tu. Alhamdulillah...aku berjaya berbekalkan kudrat yg dikurniakan ilahi.

Apam mekar ditempah oleh Azreen
Untuk jamuan majlis kahwin kat Ulu Tiram

Tempahan dari Sereena utk dibawa ke Muar



post signature

No comments:

Post a Comment

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...