Thursday, March 26, 2009

Extreme Stunt - Made in India

video

Korang mesti kena tengok video klip ni.
Kaum India ni buat stunt giler kat budak kecik yg disuruh bermain dengan ular tedung tu.
Bak kata Sarimah diari AF tu...MENGERIKANN...
Walaupun ular tu telah dinyahkan bisanya dan mungkin dirongakkan taringnya...
namun tetap KERJA GILER ...





6 comments:

  1. betul3...memang org tu giler!

    ReplyDelete
  2. tah pe tah..
    memang org tu giler!

    ReplyDelete
  3. ni aksi lama dah..
    cuma tak tau ending camne...

    ReplyDelete
  4. >> ain : Tu lah ain, takde benda yg lebih baik diaorg nak buat agaknya

    ReplyDelete
  5. >> amir : giler dan mereng..hehe

    ReplyDelete
  6. >> PJ : lorrhh ye ke? Kak baru dpat jer video ni..kira kak dah outdated la ni? huhu

    ReplyDelete

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...