Saturday, March 14, 2009

Terima Kasih Daun Keladi....





Tempahan untuk Shahrinn

**********
Tempahan untuk Guru Mengaji



Tempahan 12pc cupcake dari Shahrinn lagi, kali yang ke 5 dah dia order ni.
Lagi 12pc tu ditempah oleh guru mengaji anak bongsu aku.

Terima kasih Daun Keladi, Kalau Suka Tempah Lah Lagi..hehe




4 comments:

  1. rasa teringin lak nak rasa..hehehehehee

    ReplyDelete
  2. camana la kak nak post ek? Cuma dpt post gambor je kat sini...kalau guna pos, tak dpt bygkan jadik apa pulak..hehehe

    ReplyDelete
  3. akak..kite dapat abeskan cupcake nie dalam masa satu jam...aiii like cupcakeeee....nyum nyum..
    nakkkk

    ReplyDelete
  4. >> CikHel : ish ish..bahaya tau kalau makan byk2, nnt badan jadi tembam tak beshh...nnt Ayie larikkk...hehe

    ReplyDelete

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...