Friday, March 20, 2009

Penangan si Kek Cawan



video
* warning : don't let your kids do this at home *

Video ni kisah budak yg terover excited nak makan cupcake yg ditempah oleh papa dan mamanya. Saksikanlah, dia makan tak nak guna sudu pun. Part cemas tu bila krim kek dah menutup lubang hidung hingga susah nak bernafas...isk isk isk...korang jangan buat camni kat anak2 korang tau..dangerous tu.



No comments:

Post a Comment

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...