Wednesday, January 14, 2009

You Being Tagged!!

Photobucket
:pompom:

Subject ni yg aku penah dok fikiaq2 dulu..apa kehe Tag tag ni? But first of all, nak say tq pada Munirah sebab sudi nak TAG diriku ini..hehehe..tk sangka ada yg sudi rupenyer..maklumla kita ni 'orang Baru" dan masih terkial2 nak cari kenalan. Aku rasa happy pun ada, segan pun ada...sebb layak ker ku terima award ni..anyway yg penting dik Mun ikhlas nak reward kat aku ape salahnya...tima kasih byk2 ye Mun..
Kat sini aku nak memberi pujian yg betul2 ikhlas pada MUNIRAH yang baik hati memberi tunjuk ajar selok belok alam blogging...bila time aku terjebak dgn 'error' masa editting,
mun akan jadi mangsa aku mintak pertolongan...hehehe... satu lagi adik CHOKILALA, dia ni merupakan junior Munirah kat U. Choki @ Izah ni pun jenis membantu dan melayan kerenah ku yg masih merangkak dlm bidang blogging dan IT.

:flower:
Selain dari 2 adik2 yg kusebutkan nama diatas, ada jugak kengkawan blogger yg lain berkongsi ilmu dan menolong dimana mampu. Yang penting, aku rasa seronok punya kenalan yg walaupun tk penah bersua muka, tp mesra di alam siber ni.

Dulu, mula2 aku dok pi layar blog ke blog, ku adalah ternampak Tag sinilah, Tag sanalaha, mcm2 award, bertukar satu sama lain. Mcm u beri, i terima, i kasik, u ambik tau..
Aku pernah tertanya penting ker tag ni untuk para blogger, adakah ianya suatu permainan blogger dan menjadi kebanggaan pada blogger mana yg dpt paling byk award...blum sempat ku nak bertanya pada senior2 blogger, tup tup, aku dah TAG ni..huhu....

Pergghh, panjangnya pembukaan aku kali ni..pada yg masih membaca, tima kasih melayan coretan ku ini yek..ok back to the tasks requested from the Tag/Award ;

Peraturan untuk menerima award ini ialah:
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!
:reading:

10 perkara Tentang Aku :
1) aku dibesarkan oleh keluarga angkat sejak dr bayi lagi -
2) jiwaku sensitif, kuat merajuk - yg ni aku tgh ikhtiar nak cari penawar virus ni
3) suka makan benda2 yg menggemukkan - ni satu lagi masalah, ntah bila la ku nk kurus lagi
4) suka sgt bermekap, duk rumah pun mesti nak lawa - al maklumla mukaku tak berapa nk cantik, tp syukur alhamdulilah
5) tak boleh nak sabar - ni penyakit bahaya, kalau ku mahukan sesuatu, mesti tak boleh di tunggu, jam tu jugak nak..
6) suka ketawa kuat2 - paling best dpt lepas ketawa, bleh release tension - awet muda
7) suka minyak wangi mcm, EsteeLauder, Dior, Lancome, RalphLauren
8) impikan nak jadi baker yg berjaya dn dikagumi
9) berangan nak pi jln oversea dgn family
10)tak suka serangga terutama lipas, nyamuk n lalat...dpt ku tamatkan riwayat idupmu!!!

Next step, nak pass this award to :
1) Sifu Nina
2) NoreenUK
3) Yong
4) Mamabatrisyia
5) Zanna
6) Reena


2 comments:

  1. sama lah kita kak..jiwa kita sangat sensitip dan mudah merajuk..hehehhe

    ReplyDelete
  2. siyes saya xpandai nak mekap!!!
    mmg terkial2x arr kalau nak mekap!!
    bila tang mata tu haihhhhhhhh sakit!!


    uish pujiann melambung..hehhee malu..malu..

    ReplyDelete

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...