Thursday, February 26, 2009

Berpisah kita akhirnya.

PERPISAHAN ITU AMAT MENYEDIHKAN
**********************

Hari ni adalah hari terakhir buat rakan sekerja yg berjawatan manager dalam department aku. Setelah berkhidmat selama 26tahun di tempat kerja kami, dgn tidak disangka2, tuah datang menjengah dlm idupnya. Dengan itu maka, keputusan diambil utk meninggalkan kami. Siapa sangka dia usianya yang dah lebih 40 tu dapat peluang yang lebih baik, berkali2 ganda dari apa yang dia dpt skrg ni. Moga dia akan sukses dalam bidang yang baru ni, sebab aku caya dia ada kebolehan.

Zainab terkenal kat tempat keje aku ni, bukan sebagai sales manager, tp humble dgn kami yg bukan manager level ni. Kami dah mcm kawan2 utk bergossip, berlawak, bernakal2...sumer la...

Dia mcm iron lady kat ofis kita orang, idea2 dia bernas, rajin tak malas, tegas kalau dia tak salah, kalau orang baru masuk kerja ingat dia garang. Bukan saje keluar keje jual hotel, tp dia jugak kaki business ni....apa jenis barang sumer dia jual...sebut apa jer, dia ada punyalah. Katalog kat bawah meja dia dah mcm mini library...hehehe...

Zainab yg pakai baju kurung, diapit dgn budak2 F&B, tp aku nak jugak menyibuk....bak kata combi, wah....telebey sudah

Dari kiri, Sereena (tgh pregnant), Kak Noor (bulan 10 ni bersara), Zainab, aku (tuan punya kamera) and Margaret (anak dara lagi nih, tp dh ranum...hihi)
Zainab, terharu dengan sumbangan budak2 F&B, dpt hadiah sepasang kain dan bouquet roses...time ni ladies sumer dah sebak bila Zainab start nangis
Cenderahati dari kawan2, jam Pierre Cardin utk dia

Moment yg camni aku tak bley tahan....huwaaaaaa

Selamat tinggal Nab, wish you all the best, don't you forget me.....


No comments:

Post a Comment

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...