Monday, February 2, 2009

Pasta Lagi

Hari ni hari wilayah, mesti la org2 KL/Selangor/Wilayah diistiharkan cuti, ye tak? Kitaorg yg kat JB apa ada kene mengenakan? Eh silap silap silap, ada jugak sesetgh company diaorg ikut HQ punya entitlement, pun kira cuti jugakla hari ni. Tp malangnya bukan ofis aku la, ofis mr HB la.

Pagi lepas antar aku ke ofis, HBku kena nk settle aktiviti credit settlement dgn pi antar kete servis la. Petang tepat kul 5, abg dh sampai nak jemput 'ku balik umah..tu perkara biasala...tak kan la nak suruh aku balik sendiri kan...kata sayang bini, mestilah dijemput balik, ye tak?

Dalam kete, abg tanya la, kita nak mam malam ni?..ni kira dialog mmg dah set punya. Aku tak kisah punya, as long takde tempahan berat sure aku bleh masak punya. Aku cuma ada oder 10pc cupcakes jer...Pikior punya pikior, tup2 abg nak makan pasta dgn carbonara sauce...mmm..lg senang...sbb kalau nak masak lauk pauk lagi byk korje..masak pasta ni mmg kerja yg paling senang sekali..lagi pun sumer suka sesangat makan, but not me la..aku makan takat jamah2 jer.

Apa2 hal pun, kalau aku buat posting mesti nak tayang pics, so jom layannn....
Tagliatelle pasta with carbonara sauce

2 comments:

  1. ana,
    share le recipe pasta tu.. sayapun selalu buat jugak pasta with white sauce. Tp kengkadang nak jugak tengok org buat.

    CC looks sooo yummy..
    -dhill-

    ReplyDelete
  2. Dhill, ni instant punya la, cuma tumis bawang, mixed herbs. Sauce tu guna brand prego 'carbonara'..hehehe

    ReplyDelete

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...