Saturday, February 28, 2009

TAG - Do U know Who is Yr Frenz?

TAG ni dah lama dpt dari Munirah, then kena lagi dgn Catlina. Ada lagi 1 tag berhutang belum ku lunaskan. TAG kali ni, kena pilih 9 bloggers dan jawab soalan-soalan then kena TAG bloggers yg lain.

Senarai 9 bloggers tu ialah...

(1) Sweetlilly kitchen
(2) Divahantu
(3) KZ
(4) Yongticha
(5) Inahar Ali
(6) Helena
(7) PJ
(8) Munirah
(9) Mezanna


1. How do I know 1
Terjumpa time klik2 kat internet, time tu nak cari resepi...then msg kat shoutbox dia, pastu ada contact2 thru sms, then contact utk belajar buat cupcake dgnnya. She is my sifu in baking, tks for sharing your knowledge with me Nina.

2. What would u do if u never meet 2?
Takpe, tak jumpa pun takpe. Sapa yg tak takut nak jumpa diva hantu...serammm

3. What would u do if 3 n 4 dated u?
KZ kalau date dgn aku mesti dia bwk bunga taik ayam utk aku...haha
Yong kalau date dgn aku mesti nak suruh bawak si chem yg comel sgt tuh

4. Would 5 n 6 make a good couple?
Dr Ina dgn CikHel..good couple? No la, if good fren I think so, coz they are lovely lady and nice girl

5. Do u think 7 is attractive?
PJ u are so attractive..hehe..your posting is very interesting....always go to his page and read every single of his article

6. Do u know anything about 8's family?
MUnirah, ayah dia guru displin kat sekolah...takutnye..hehe

7. Tell me something about 9?
Zanna, dok kat Kluang, ada anak sorang nama Batrisyia. Very good in blogging, a lots of frenz, love to shares some technic/tutorial with others in her blog.

8. What language does 2 speak?
Bahasa ibundanya...melayu, loghat perak, loghat indon, loghat sabah (maklumla byk merantau)


9. Who is 3 going out with?
Dengan ayam-ayamnya...hahaha

10. How old is number 4?
Tak tau la, early 30 kot..betul ke Yong? Sila bi tau akak ek

11. 5?
Dr Ina, lebih tua sikitttt jer dari aku

12. Who is 6's favourite singer?
CikHel, sowiiii akak tak tau CiKHel suka sape? Meet Uncle Ayie eh salah, meet uncle usin? hehe..hentam jer ni

13. 7?
Yg ni aku tau and confirm betul..Jalil Hamid(Lagu Ayam), dgnAnita Sarawak (Ayam den Lopeh)

14. Is 8 single?
Single but not available

15. What's 9 last name?
Nordin..confirm betul ni..betul kan Zanna?

16. Would u consider being in a relationship with 1
She is my sifu, bila ada problem cake, aku contact dia je

17. Which school does 2 go to?
Sek Keb Alor Pongsu ke?

18. What do like about 3?
Ayam dia high class - organic maa

TAMAAAAT..akhirnya selesai jugak hutang aku ini. Untuk process seterusnya, tugasan utk mengTAG kengkawan yang lain pulak....Nnt aku pikior la, sebab tak sumer org suka diTAG, ye tak? Tapi kalau ada yang sudi nak membuat TAG ni, dengan bebesor hati, dialu-alukan.


4 comments:

  1. aku dah baca jawapan kau...betul ke tu ? hang sedap sedap saja reka jawapan kot..?

    ReplyDelete
  2. >> KZ : Mentang2 hang cikgu, hang main ingat aku meniru jawapan mcm murid2 hang ke? hahaha
    Awak jgn main-main dgn saya (curik ckp si Karpal)

    ReplyDelete
  3. erk..!!
    ada lak nama pj?
    hehe
    tak perasan entri ni...
    thanx kak ana

    ReplyDelete
  4. >> PJ : thanxs aje ke? hehe

    ReplyDelete

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...